Minőségpolitikánk
A ProManagement Vezetői Tanácsadó Kft. mint felnőttképzési intézmény munkájának, tevékenységének javítása, a megrendelők bizalmának erősítése érdekében kiemelt figyelmet fordít a folyamtos minőségfejlesztésekre.
Ennek kertében cégünk elkötelezte magát az alábbiakra:
- A ProManagement Kft. érdeke az, hogy tevékenységünk valamennyi lényeges folyamata a vonatkozó jogszabályi előírások szerint, a piac sajátosságaihoz és elvárásaihoz igazodva, szabályozott legyen.
- Folyamatosan biztosítjuk a képzéshez szükséges színvonalas infrastruktúrát és a magasszintű technikai hátteret.
- Cégünk valamennyi munkatársa elkötelezett a felnőttképzésre vonatkozó jogszabályokban meghatározott és a szakmailag elvárható minőségi követelmények kielégítése, valamint a felnőttképzési és szolgáltatási tevékenység folyamatos fejlesztése iránt.
- Minden tevékenységet megfelelő képzettségű munkatárs, illetve alvállalkozó végez, aki tisztában van saját feladatával, felelősségével, rendelkezik a szükséges szakismerettel és gyakorlattal, a megfelelően rögzített hatáskörrel és az adott szintű döntési joggal.
- Folyamatosan gondoskodunk a munkatársak szakmai továbbképzéséről.
- A ProManagement Kft. korszerű képzéseket és felnőttképzési szolgáltatásokat nyújt megrendelőinek, vevőinek, mindenkor igyekszik azok igényeinek teljes körű kielégítésére.
- Cégünk fokozott gondot fordít kapcsolatrendszerünkre, figyelembe vesszük partnereink véleményét.
Panaszkezelési rendszert működtetünk.
Panasz, reklamáció esetén ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Cím: H-1097 Budapest, Vaskapu u. 10-14. C. ép. 408.
Telefon/Fax: (36-30) 600-5548
Email: info@promanagement.hu
Nyitvatartási idő:
Hétfőtől-Csütörtökig 9-15 óra
Pénteken 9-14 óra